Giv din viden væk gratis

Du sidder med en masse viden omkring dit fag – giv den væk! Ja, giv den væk helt gratis.

Nedenfor kan du læse fem gode grunde til, hvorfor du bør give din viden væk helt gratis.

Læs også: Få bedre læsbarhed på din hjemmeside.

Eksperten i dit netværk

Hvis du giver din viden væk, viser du dine omgivelser, at du har
styr på, hvad du laver. På denne måde vil du blive set som ekspert indenfor dit fagområde og dit netværk vil med garanti spørge dig til råds i fremtiden.

Du lærer selv en masse

Når du giver din viden væk, skal du stadig lave research for at være helt sikker på, hvad du siger. På denne måde vil du selv lære en masse.
Du vil også udvikle dine skriveegenskaber, idégenerering, visualiseringsevne og meget, meget mere.

Du vil få et større netværk

Mine personlige erfaringer viser, at jeg har fået et langt større netværk, efter jeg er begyndt at dele ud af mine grafiske viden. Flere har kontaktet mig omkring at den viden, som jeg delte var meget brugbar og at de med glæde vil følge med i fremtiden. Derudover vil du også øge dine følgere på f.eks. Instagram, da du deler indhold, som skaber værdi for andre.

Du vil få flere kunder

Hvis du giver din viden væk til dine potentielle kunde, så vil du med stor sandsynlighed få flere kunder.
Selvom du fortæller, hvordan noget skal gøres, så er det ikke sikkert, at dine potentielle kunder selv kan inkorporere dette i deres virksomhed. Og når du har etableret dig som ekspert, så vil de med stor sandsynlighed spørge dig om hjælp.

Det er god businesskarma

What goes around, comes around – total cliché, men den altså er god nok.
Hvis du giver noget brugbart ud, så vil du med stor sandsynlighed få noget brugbart igen, som kan udvikle din virksomhed.

Mangler din virksomhed hjælp?

Mangler din virksomhed hjælp til jeres visuelle kommunikation så er du meget velkommen til at kontakte mig her.